Sommar & sol!





Nu har vi det somrigt här, väldigt varmt och soligt, idag blåser det lite som tur är, Teddie har det rätt varmt, han ligger helst i skuggan och slappar som vanligt, här kommer några bilder från idag!
Madeleine Häggkvist

Vad bra du fotar! Inlägg efter inlägg är ju bara fyllt med underbara bilder! :D

Hannah & Wille

Härliga bilder :D



Sv: tack (:

linnea

Älskar första bilden!



Du har säkert fått frågan en miljon gånger innan men vad har du för objektiv? Är på jakt efter ett nytt men är ju rena djungeln.. Har för mig att jag läst någonstans att du har en canonkamera men du kanske har något tips på ett bra nikon objektiv? Gärna ca 55-200 eller något. KAn vara mer eller mindre men vill kunna ta porträtt (mest hundar dårå ;)) men samtidigt på lite längre avstånd :)

linnea

Älskar första bilden!



Du har säkert fått frågan en miljon gånger innan men vad har du för objektiv? Är på jakt efter ett nytt men är ju rena djungeln.. Har för mig att jag läst någonstans att du har en canonkamera men du kanske har något tips på ett bra nikon objektiv? Gärna ca 55-200 eller något. KAn vara mer eller mindre men vill kunna ta porträtt (mest hundar dårå ;)) men samtidigt på lite längre avstånd :)

linnea

Fasiken vad svårt det är! Egentligen hade jag ju behövt två objektiv dårå. Ett 50 typ och ett zoom för jag vill ju både fota porträtt och kunna ta på längre avstånd, typ träning och när hundarna leker och så. Har ett 18-50 nu och det ja saknar med det (förutom att jag vill ha ett litet bättre) är att kunna ta vid träning, typ apportering (behöver liksom zooma lite mer då). Får ta och fundera vidare. Tack för tipsen, ska kolla vidare på de du sa :)

Mimmi&Benjy&Urax

sv: haha tack så mycket! :D Ja han ser rätt renrasig ut vid förta blicken, men som du säger så är ju rak (ovanligt rak) för å vara renrasig (tyvärr). men tack så mycket! :)



vilka fina bilder förresten, teddie är en ritkigt söt lagotto!

Sandra

Absolut =) Tackar

C.J.

Fina bilder! Skönt med lite sommar, här väntar vi fortfarande på den.

Christina & Tyra

Sv: Tack så mycket! Du har en, vad jag tycker, världens sötaste Lagotto!



Härliga bilder! Hur går det med träningen?

Linnea

Sv: Japp, det blir en liten Razzla-bäbis :)

Christina

Sv: Ja, det var ni ju duktiga på, och Teddie såg ut att gilla det. Blev det inget mer agility då?

Bella

Men gud, då förstår jag. Faktum är att jag har läst din blogg ett tag och blev helt chockad när jag såg att det var du som kommenterade! Blev ju dessutom lite fundersam när arbetet du länkade var till min "fördel".. Men nu förstår jag, förlåt om jag lät skitarg men jag bara avskyr folk som försöker få CM att verka som en bra hundtränare. Känns skönt att vi står på samma sida :)

Bella

Genom en gammal skol"kamrats" blogg, har jag för mig. Eller om det var någon genom henne som hade länkat dig :) Nåt sånt! :)

emelie och berit

glada och somriga bilder!

Christina

Tack så mycket! Härliga sommarbilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress