Onsdagsmys!
Jenny & Kex

sv; Låter bra! ;) :D

Alicia

Sv: Ja, tycker det känns tryggt och ha en sådan :) Vår är av märket Trixie!

Emelie och Kelly

Sv: tack! :D

Hannah & Wille

SV: Att hålla grodan i handen tror jag att det inte kommer funka då kommer han ju bara skälla/finta på min hand där det finns en groda sen så gillar jag inte grodor :P Att ignorera så kommer Wille aldrig att sluta skälla tills grodan har blivit rädd och stuckit men då skulle det ju bara bli som en beöning att hans skall har fått grodan att ''försvinna''och det skulle ju bara grannarna bli arga över att en grannhund som damp skäller. Men att ta bort Wille ifrån grodan kan va en ide! Om man tar in honom för han älskar att få vara ute och om man tar in honom sådär plötsligt så blir han arg eller inte direkt men blir desperat och vill ut igen så han kanske lär sig att skälla på en groda = in, så då kanske han lär sig :) Ska prova den metoden och om det ej funkar så provar jag Moas tips :) Men tack för tipsen!

Mimmi&Benjy&Urax

sv: jaa det är kul att man får ha med sig hunden på rätt många ställen! gör det mer praktiskt.

Teddie är så söt, ser så snäll ut =)

Nathalie & Pelle

Sv: Jag ska testa lite olika metoder och se vilken som passar oss bäst! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress