Lördag!
Nu har vi det verkligen hett här, över 25 grader utomhus varje dag i skuggan de senaste dagarna och 28-29 grader inomhus när det är som värst, puh! Teddie klarar värmen relativt bra iallafall, värre är det med mig! Passade på att klippa honom ännu kortare idag, kan behövas nu när det är så varmt och pälsen hans växer ju verkligen i rasande fart, den hade redan hunnit bli längre och tova sig på vissa ställen. Nöjd med resultatet blev jag iallafall!
Emma och Charlie

Du är duktig på att klippa :) Han blev ju superfin!

Anonym

Tusen tack!!! Din vovve är också underbart fin :-)

Sussie

Ojdå var inte menat att vara anonym, men det var jag som skickade tackkommentaren :-)

C.J.

Jag kan tänka mig att det var skönt för honom att få lite kortare päls. =)

Tova

Hehe våra foppatofflor har osså en massa små tandmärken i sig ;)

Christina

Nja blev ju 2 steg ner eftersom vi blev utan ck också. Hon skuttade inte utan lyfte liksom bara på ett ben emellanåt. Men det finns alltid lustiga domare, vi hoppas på nästa utställning! :)
Fint halsband han har!

Anna @ Rocktassar

Snyggt halsband!

Sandra

Oj så varmt ni har det. Här är det kvavt och tråkigt =( Du är duktig på att klippa

Dannielle

Det är inte lätt med mycket päls i värmen :(

Sandra

Varmt och kvavt är det!
Nu får man vara glad att man inte har en svart hund med massor av päls. Skönt att T klarar värmen så bra. Mina tar det också kanske väl. Men man får ta det försiktigt med träningen och promenaderna.

Paulina

Foppatofflor är ju populära bland hundar också har jag märkt ;) Fin frilla han har :)

Jenny

Håller med om det där med foppatofflor;) En av min är helt galen på att stjäla demXD
Jättefin bilder i din blogg:D

Hannah & Wille

Sv: tack så mycket :D

Elaine, Fendi, Penny & Hippie

Någon sommarvärme har inte dykt upp hos oss ännu.. bara rusk och regn!

Börjar dock min semester nästa vecka, och DÅ kommer solen! ;)

Fina bilder!

Saga

Bilderna du tar på honom är ju galet fina!Och att han är så sockersöt hjälper till ganska mycket också;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress