Nya bilder och ny design!



Här kommer lite nya bilder på Teddie med det nya objektivet ute i vintersnön, en dag fick vi lite sol, efterlängtad sol, nu lär det väl dröja evigheter tills den tittar fram igen. Och som ni ser har jag fixat en helt ny bloggdesign, vad tycks? :)
Nathalie

Sööt med snö runt nosen :)



Snygg design, precis i min smak :D

Jenny & Teddy

Vad är det för objektiv?

Olivia

Blev snyggt :D Här finns ingen snö alls, inte ens lite. :/

Elin

Nya designen är jättefin! Väldigt vintrig med söta bilder. :)

Ebba

SV: Tack! Dem ögonen är de vackraste på denna jord ;) Vad fint det blivit här, verkligen! :)

hugan

Snyggt! Och så söt han är Teddie, som elsan fast lite mindre krullig men så mycket lydigare ;)

C.J.

Jag vill också ha snö!



Nya designen är jättefin! Men är det bara på min dator som bilderna nu ligger lite utanför själva inlägget (till höger), dvs är lite för breda?



C.J.

Jag vill också ha snö!



Nya designen är jättefin! Men är det bara på min dator som bilderna är bredare än själva inlägget, dvs hamnar utanför det vita?

C.J.

Sv: Men shit va skumt! Jag har Chrome, men gick in i IE för att se om det var samma där. Bloggen ser helt annorlunda ut i IE ju! (Jättefint verkligen!) Jag ser bara vissa nya grejer i med Chrome, snöflingorna ex. Men den gamla headern är kvar, gamla bakgrundsfärgen.

linnea

Den sista bilden är ju bara för go

Hannah

GUUUUUUUUUUUUD VAD FIN! Du äger ju på bloggdesign!

cassi

Jätte fin design! :D Och han är så fin!



Tack så mycket :)

Jenny & Kex

sv; haha, ja vi kände oss riktigt duktiga faktiskt! ;)



ÅÅH, VILKEN FIN DESIGN! Tänk om man kunde designa så här fint!!

Jenny & Kex

sv; haha, ja vi kände oss riktigt duktiga faktiskt! ;)



ÅÅH, VILKEN FIN DESIGN! Tänk om man kunde designa så här fint!!

Sandra & Zantos

Vilken fin blogg ni har!

Jätte fin design och JÄTTe fina bilder!

Vill också ha nytt objektiv.

Gabbi & Edwin

Jättesnygg design!!

Fint med snöflingorna oxå :-)

Lina

Vilken jättefin design! :D

Malin

Men så underbart söt!!!

Hannah - littlebridtoldme

Så himla vackert med snö!

Jenny & Teddy

Okej, är nu nöjd med det? Jag funderar på att byta till Tamron eller Nikkor från Sigma.

Manda & Joyce

Finaste lilla Teddie! Vad är det för nytt objektiv? :)

Mathilda

Jättefint! Jag vill också ha en vinterdesign :) Måste bara ta några fina bilder först! :)

erica

han är så söt det lilla trollet och du är minsann duktig på att fixa designer, blev jättefint och vintrigt utan att det blev för mycket jul tycker jag=)

Sanna

Vilka otroligt fina bilder du tar! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress