En tur med sparken

Nu har vi nyss kommit in från en sparktur, Teddie har inte sprungit bredvid en spark tidigare men det gick hur bra som helst ändå, han gillade verkligen att få springa och rusa av sig bredvid, det här lär vi göra fler gånger!
Quila o Ronja

Vad kul!! Här finns inte en chans att åka spark......

Snygg design :-)

Linnea

Härligt med sparkväder!

Ser att vi har likadana skor :P

Krutrut-Lisa

Nostalgi, som jag sparkade med vår boxerhane. Upp & ner på alla Byskes gator & cykelvägar. Så roligt & en sån där grej som man kan sakna här i Sundsvall & jag saknar spark.

Kram LISA & röda

Nathalie

Vad rolig och smart, istället för att cyckla på vintern :)

Katarina, Nanna och Leia

Är det något jag skulle vilja önska, så är det möjligheten att åka spark!

Sara

Hej och tack så mycket! Ja, din är inte alls så dum den heller. Han är också skit söt! =)

Elin

Haha vad roligt!

Hilda

Sv: Tack för input. Jodå, jag har hennes bok stående i bokhyllan. Det var en av dom första böckerna jag läste när jag fick hem Hasse. Har även läst hennes artikel i ämnet och andra tränares artiklar/bloggar. Jag har haft kontakt med tränare, men pengar växer inte på träd direkt, så för tillfället får jag försöka klara mig själv.



JAG håller avståndet, för jag vet att jag måste skynda långsamt. Tyvärr fattar inte alltid andra hundägare att man går åt sidan av en anledning. Dom följer gärna efter, alternativt släpper sin hund lös, för dom "måste" ju få hälsa... Är trött på folk ibland.



Kul med en sparkutflykt!

C.J.

Ser kul ut! Hade vi haft snö här lite oftare så skulle jag nog också testa det.

Mikaela Wikholm

Ser riktigt mysigt ut!

Mysigt med snö också :)



mvh Mikaela W

Sofia

Fina! Älskar denna design med :D

Jenny & Kex

härligt!

förresten vill du fortfarande vara med på lydnadsprojektet? :)

Nadja Wänting

Har glömt att kommentera den nya designen! Riktigt fin :)

Jag har planer på att börja träna lydnad med min lillprins. Knappast tävla, men bara för att testa på någonting nytt. Särskilt "linförighet" skulle jag vilja att vi kunde, håller på att testa med klossträning för att få in rätt position.

Använder i alla fall dina fina videos till inspiration!

Nadja Wänting

Tyvärr så anordnas allt för få kurser där jag bor, så eftersom jag inte är ute efter att få det helt perfekt så får det nog vara. En träningsgrupp skulle självklart vara hur kul som helst, men de jag känner till vet ungefär lika mycket om lydnad som mig... dvs inte mycket alls!

Nadja Wänting

sv; Okej, då förstår jag! Tyvärr så finns inget sådant här. Kanske i närmaste staden, det är ett par mil dit men jag tar körkortet i vår så det borde inte vara något problem kanske. Måste kolla upp det! Tack :)

Sandra

Tack detsamma! Såg direkt att jag bör kolla in din lite mer nu ;)

Sandra

Hihi blev din 13:e bevakare =P

Sandra

Gillar din blogg skarpt =) Jättefin verkligen! Vad tränar ni för något?

Anna

Nej men gud så mysigt!

Sandra

Låter roligt!

Vi har tränat agility, men det blev ett uppehåll efter kastreringen och sen har vi flyttat och en massa har hänt. Så det lgger lite på is för tillfället. Men jag kan säga att han är ruskigt duktig i agilityn och för att inte tala om hans näsa!! Oj, han är jakthund enligt sig själv. Just nu tränar vi mest på vardagliga saker så som att vara rumsren. Inte lätt att få en gammal vanvård rumsren kan jag säga. Jag har precis sytt en dragsele och börjat lite smått med det och så lite hobbyservicehund. ``Sök hem´´. Sen trickar vi mycket.

Caroline

Vilken fin spark du har :)

maja & zoro

kul med spark :) vi har en spark men sällan vi kan åka då det sandas här :(



kram

Moa

Hur mycket kostade din spark?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress