Stilstudie ♥


linnea

Haha älskar den andra bilden! :)

Hannah & Wille

Söt Teddie är! Gillar bild 2 lite extra, hahah.

Sofia

Hehe, vilken härlig Teddie :D

Humlespunk

Ha ha, vilken skön stil han verkar ha :)

Stina

Sötis!

Anna @ Rocktassar

Åh vilka härliga bilder! Gosig han ser ut, man vill bara krypa ner bredvid och koza :)

Nathalie

Sv: Han gjorde det själv faktiskt :) En dag när vi klickertränade så började han backa runt mig och då belönade jag det såklart, eftersoma tt jag tycker att det är ett roligt trick :) SÅ jag har tyvärr inga bra råd!

Sofia

Sv: Uppfödaren har verkligen lovat att vi ska få en valp men vi har inte behövt betala handpenning, så på något sätt känns det som att något ska gå fel bara för det. Men så är jag rätt nojjig av mig också ;(

Sofia

Sv: Tack, känns lite bättre när man säger så :)

Hannah & Wille

Sv: Ja, verkligen! Hahah, tack ^^

Elin & Billy

Åh så söt han är! Andra bilden är helt underbar ;)

Rebecca

Haha, den andra bilden. Så charmig!

Sofia

Han är ju så snygg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress