Några busbilder

Här får ni se några nytagna busbilder i väntan på att mitt objektiv kommer hem och på ny uppdatering. Har jag tur så kommer det imorgon, annars så på fredag.

Josefine Carlsson

Sv; Tack =)

Hur gamal är din vovve då? =)

Nathalie

Teddie är verkligen superfin. Ska själv kaanske bli fodervärd åt en Lagotto som liknar Teddie lite faktiskt.



Och han kommer från Finland också :)

Dannielle

Åååh, vilken underbar sötnos du har!

Linda, Inez & Drömma

Tack för kommentaren :)

Vilken fin blogg DU har! Många härliga bilder!

Hur gammal är din kompis?

Nathalie

Hej igen :)

Han kommer från kennel Foogel. Men ägs nu av kennel Updates :)

Bella och Chica - en hundblogg

Sv: Åh, ingen fara! :D

Jag skulle vela ha en header, det är där min fantasi sätter stopp o:

Nathalie

Hehe, nej det blir första hunden :) Hade du någon hund innan Teddie ? :)

Nathalie

Jag läste på om lite olika raser och fattade tycke för Lagotton :) Okej hur gammal är han ? :)

Marita Tigerfeldt

Vilken fin hund du har och vilka fina bilder!

Alfons & Jag

Fin blogg och söt hund:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress