Hopeanuolen Terho Tamminen


Tog en liten photoshoot med Teddie nyss. Och en bra bild lyckades jag få denna gång. För övrigt så var vi ju på tävlingslydnadskurs för nybörjare igår. Fick en hel del bra tips och råd om träning, så mycket enklare att träna när man vet hur man skall göra. Efter en enda gång på denna kurs har jag lärt mig mer och fått mer hjälp än vad jag fick på 2 hela kurser för en annan tränare.
bernermorsan

Underbara bilder i din blogg

Jeanette & Fernando

Här var det också en fin vovve...som man dessutom får grattulera :D Hurra hurra! Jättehärliga bilder också och tack för titten hos oss ;)

erica

så kul att ni hittat något som passar, vi försöker också hitta något som ska kunna ge oss lika mycket- lika bra för mig och hunden att läta oss direkt istället för att använda en massa tid och förvirring :P

Anette

Hej och tack för kommentaren. Imorgon lär jag vara tvungen att gå tillbaka till veterinären för hennes skada är inte bra...



Vilka underbara bilder du har verkligen lyckats fånga glimten, buset och glädjen. En jätteduktig fotograf i mina ögon.

Anita

Härlig bild på en snygg hund ;D

Kim & Kålle

Så himla söt! :)

Anonym

Sv: Hej :) Tack själv (:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress