En tur till hamnen!



Förmiddagen har bestått av en tur ner till båthamnen, satt där och kollade ut över vattnet en stund, inte många båtar utsatta än men så småningom kan vi väl börja gå och kolla in båtarna också. Väldigt soligt och varmt ute idag, sommaren är allt påväg nu! Sammanlagt tog vår runda över 2 timmar, så nu är gossen allt lite småtrött.
Mia Glantz

Vilket riktigt charmtroll!! Jättefina bilder! =)

Stina

Så fina bilder!

LENA

Visst är de :)



Vilka söta bilder! :D

Sofia

Fina bilder!



Som vanligt :D

Sofia

Sv: Nää... men vi smiter in på onsdagsträningarna ifall jag har möjlighet att ta mig dit ;) dock känns det bäst ifall vi går promenader med andra hundar, helst någon enstaka hund och just där kom problemet in i bilden :/

Emma

Härliga bilder!

Sv: Tack för tipset! Hon har bättre position i vanliga fall men var lite för långt fram just vid filmen. Men ska tänka på att belöna längre bak om hon blir så fler gånger :)



Vi blev filmade på lydnadskursen vi hade i torsdag och då var positionen jättebra så det är väl bara att jobba vidare för att det alltid ska bli så! :)

Jenny med Heinz

Tack för kommentaren! Måste säga att dina bilder var också mycket fina! :-D

C.J.

Ser mysigt ut att sitta där på bryggan. =)

Sara

Vilken söt hund du har och jättefina bilder :). Vad kul att du kikar in på min blogg :)

erica

en sådan härlig dag och så skönt med en långis i solen! Här har det småduggat hela dagen, perfekt när man är på utställning i flera timmar ;)

pshundar

Sv: Tack! :)

Elin och Billy

Åh så söta bilder på fina Teddie!

Nathalie

Sv: Ja, de är det nog men man kan ju använda det på "vanliga" hundar också ;)

Hannah & Wille

Gud så härliga bilder! :)

erika

Jättefina bilder! :D



Sv; Jag vill ju ha en aussie. Även fast jag älskar min fly så är hon inte alls vad jag söker i min hund. Vill ha en tävlingshund som inte alls är lika förarvek som hon är. Hon är tok för nervig och liknande för att hålla ihop till det jag vill. Och jag vill inte lägga mina planer på hyllan heller :-(



Känns jättetråkigt och jag älskar ju min Fly. Men jag kan tyvärr inte ta mig an en dålig hund när jag vill så mycket mer. :(

erika

Skulle gärna ha jobbat med henne och hennes problem, och det kommer vi göra så länge hon är kvar. om hon utvecklas och blir en vardagsfungerande valp får hon nog stanna hos mig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress