Träningsfilm

Har ju en långzoomare som jag använde innan jag skaffade mig en systemkamera så med hjälp av den har jag idag fixat ihop en liten blandad träningsfilm. Agilityn blev lite halvrörig eftersom jag fick improvisera hinderföljden men den får lov att duga. Vad tycks? :)

Nathalie

Hihi, vad roligt :)) Att dom är lika kan jag hålla med om :)

Nathalie

Hihi, vad roligt :)) Att dom är lika kan jag hålla med om :)

Nathalie

Hihi, vad roligt :)) Att dom är lika kan jag hålla med om :)

Nathalie

Oj, förlåt vet inte hur det blev 3 kommentarer ? :O

Malin

Kikar tillbaka! Söt hund har du också!



/Malin

Emilie & Tess

Tack! Han är en liten blandis mellan chihuahua, papillon och västgöta spets :) vad fint det ser ut med träningen!

Sandra

visst är det roligt med agility :-) väldigt fin blogg du har!

Jeanette & Fernando

Ser gör kul ut ;D

erica

ser ut som ni är superduktiga och framförallt som att ni har kul tillsammans!!

Andrea o forro

Klickade runt o hamna här..

Härlig sida m fina bilder! Ni verkar jätteduktiga,

Lycka till m allt i framtiden ;)

Elin

haha, det var nog inte så lätt för dig att veta :) eller se..

Han är ju lite otypiskt rasmässig tycker jag.Ganska rund och väldigt dålig pälskvalité men det beror mest på kastreringen.

Nathalie

Haha jasså ;)



Ja minst sagt, helt otroligt vad snabblärda dom är :)

C.J.

Ser bra ut! Var ute och tränade slalom förut jag med. =)

Sofia

Hej, Alf har det bra. Han är hundvakt i helgen åt en schnausr :) Va roligt ni verkar ha det och va duktig Teddie blivit på agility!

Jenny & Kex

vad duktiga ni är!! Imponerad är jag! :) Härlig attityd och bra fokus, kanske dags för nästa nivå? :)

Emelie o Nova

sv: Vi tränade först att hon skulle klättra upp i trädet, sen tog jag kort när hon hoppade ner :p

linnea

Sv:längtar också till vintern!Snööö vill jag ha!



Ser jättebra ut. Väldigt fin attityd har han också!

Linda

Vad duktiga ni är :)

Linda

Min kille är 13 veckor på tisdag så nu tränar vi koppel, och enklare kommandon som hit, sitt. Mer vardagslydnad, men vi ska börja träna agylity när vi har hittat ett bra ställa att börja träna på. Inomhus nu skulle vara kanon men det är inte lätt att finna något

Linda

Vi leker fram allt just nu. Tunnlar m.m

Eftersom han är så ung så letar vi just nu efter ett ställa där man kan leka fram intresset och inte gå kurs. Ett ställe där man kan göra Eddison trygg :)

Nathalie

Tack så mycket :)



Kan ju bara besvara det där med söt vovve, Teddie ser så mysig ut! :)

Nathalie

Jag vet faktiskt inte riktigt än :s



Kanske blir en vanlig hurrta y sele eftersom att jag bara ska hålla på med person drag. Jag får se vad det blir ':)

Nathalie

Allt går om man vil :D

Josse

Ser ju hur fint som helst ut! =) Trevlig blogg och fina bilder! ;)

Rebecca

Roligt att han är så taggad :) Fin blogg

Jennie & Exxa

Ser bra ut! :)

Tycker absolut att du ska börja med drag, hojta om du behöver tips gällande utrustning och liknande! Kram från oss

Jenny & Kex

sv; tack, vi kämpar på! ;) Och visst är det så alltid. Det går upp och ner, särskilt när man tränar så här mycket. :)

Ebba och Pelle

Snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress