Lördagen i bilder
Sofia

Vilken gullig angry birds leksak han har :)

Elin och Billy

Åhh skidor med hund är ju jättekul :D

Chris & Tyra

Vad söt han är! Har ni kvar snö? Här är det bara massa is och iskallt!

Hannah & Wille

För söt! Måste fråga dig en sak. När du redigerar dina bilder, har du någon speciell storlek på dina bilder eller gör du något annat på bilderna för att få dem skarpa på bloggen? Har nämligen fått en macbook pro, nya versionen. Och jag har så svårt att få till bilderna... De blir suddiga och det är ett problem jag inte alls hade på min PC förut... Även fast jag försöker redigera bilderna precis som jag gjord epå min PC så går det ej. Jag använder redan PNG-format på bilderna. Jätte tacksam för svar! :)

Rebecca

Åh, vilka härliga bilder! Den första var ju jättecharmig :)

pernilla

Tack så mycket!
fin lagotto du har, underbar ras :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress