Hundsim!
Ikväll har vi testat på simning för första gången! Lite ovant till först, men sen gick det riktigt bra! Fönad blev Teddie för första gången också, det var också lite spännande, men vande sig vid det gjorde han också.
Sasha och Eira

jaha, du bodde i finland du! rätt logiskt om man tänker efter på namnet, haha!

nimeni on Eira. Skrev jag rätt nu? Mina finska skills är inte så bra... ;)

Emma och Charlie

Åh vad kul! :) Det borde jag testa på med Charlie... :)

Sofia

ser roligt ut!

Linnéa

Vad roligt med hundsim! :)

Anna med flock

Fina bilder! Ser ut att ha gått finfint med premiärsimningen :)

Vici

Hejsan! Super fin blogg! Undrar hur du gjorde såna här moln överst på headern, om du förstår vad jag menar?

Svar: Tack :)Det går att göra dem "för hand" men enklast är det via en färdig "shape" :)
None None

Caroline o. Lukas

Kul med simning :)

C.J.

Va kul! Skulle vara roligt att testa på. =)

Brovall

Hej! Har tittat på din film när Teddie lyfter på tassarna vad duktig han är. Vilket kommando använder du och hur startade ni? Vår Bozzo älskar att lära sig nya saker så jag tittar på dina filmer och gör efter. Blixtras Bozzolino med familj

Hannah & Wille

Sv: Jaa... Jag kanske får göra det men han mår iaf super :) Kommer dock inte åka in till veten nu men om han blir sämre så gör vi absolut det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress