Skidning!
Idag har jag provat på skidning med Teddie för första gången också, skoj!
Cicci

Hej!

Alltså utbildningen som hundkonsult är bra, men kanske lite seg ibland och lite dålig balans mellan praktik och teori. Det kan vara ganska mycket teori och sen en vecka med massa praktik te.x. Men jag tror det beror jättemycket på vilken klass man går i, och det kan man ju aldrig veta. Hurdant samarbete och engagemang kommer att vara. Läraren är väldigt lättsam och bra, hon har dock lite dåliga anteckningar och är lite virrig ibland så om man har läs och skrivsvårigheter kan det bli jobbigt, som för min kompis. Men annars bra! Mest får jag dock ut av att Noga, en gästlärare från Isarel, kommer och föreläser om allt från valpar till hundproblem och agression, rädsla m.m. Det är jättekul och hon är superduktig. Men nog tror jag man kan läsa sig till det mesta på egen hand, det är ju dock ganska bra att få det "På papper" och att få praktiken!

Anna @ Rocktassar Rocktassar

Bisst är det kul :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress