Dagen hittils i bilder!
Har varit ute med Teddie för en stund sen, var ute på åkrarna och sprang runt och fotade lite också. Till sist kom det dock så många skidåkare så jag fick lov att koppla honom så vi inte skulle vara ivägen, äntligen en dag med soligt och fint väder iallafall! Fick också hem mitt nya skär idag, Andis 5FC, tror det blir bra.
Fyllde ju 18 igår, därav den lite sega bloggningen!
Victoria

Vad fina bilder!

Nadja Wänting

Grattis i efterskott!

Emma och Charlie

Fina bilder! Grattis i efterskott! :)

Lilla Fröken Dobermann

Grattis i efterskott :)

Kan inte vara helt lätt att fota en så ljus hund mot all snö som bakgrund ..

Maja och Misha

vilken fin blogg :)
ser att våra vovvar är lika gamla, min är född den 10 okt 2010
och just ja...grattis i efterskott :D

A-L

Grattis i efterskott :)

Sv: tack!

Sara och Maya

Tack så mycket. Världens gosegris! Mattes tjej! ;)

Grattis i efterskott! Känns bra att va vuxen nu? ;)

Sara och Maya

Svar: ja man gör ju det! Körkort, krogen.. Ja allt som man inte fick när man va 17 :)
Jag själv blir 23 iår och känner mig som 63 ;) jävla vintertid som får en att bli så seg.. :p

Rebecca

Grattis i efterskott! Härligt att fylla 18.
Fina bilder :)

Anonym

Sinut on haastettu: http://tulansorpresabianca.blogspot.fi/2013/02/minut-on-haastettu.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress