Klippning!
Tog och klippte Teddie idag, han började bli så långhårig. Snäll och lugn var han som vanligt så det gick snabbt, klippte honom rätt kort som jag brukar, så enkelt att hålla pälsen i skick när de är mer "korthåriga". Här nedanför kommer också ett kort klipp, testade filma lite snabbt medan jag klippte.
C.J.

Duktig han är som ligger så still. =) Låter som att saxen är ganska vass. Jag skulle vara skitnervös med en så vass sax. Men du verkar ju hur lugn som helst.

Alexandra

Vad duktig han är Teddie!!
Riktigt fik blev han också! :)

Jeanette

Hej!
Vilken fin sida du har. Mycket fina bilder och bra tips m.m. Vi har en blogg för våra valpköpare, får jag tipsa och länka din sida till dem? Jag hittade dig från Bozzos sida. Bozzo är från våran B-kull.

Hälsningar

Jeanette

Dannielle

Vilken skillnad det blev på före & efter bilderna :D Sötnosen!

emelie

fin han blev! :)

vad roligt fundersam han såg ut ett tag, som om han inte var helt säker på att en ny frisyr var helt rätt! ;)

Viki

Va söt och smal han blev!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress