Söndag!
Här njuter vi av vinterdagarna till fullo, har tränat lite freestyle ute i snön och varit på en lite längre tur i solskenet!
Hannah & Wille

Sv: Lyllo er :)Det kommer frost/pytte lite snö hos oss då och då men försvinner innan man hinner blinka :/

Linnea

Ja han har blivit jätte stor i uttrycket :) är ingen bebis längre ;) Gud vad härligt med snö! Hoppas vi får det med snart :)

Emilia

Du menar väll *snödag*, vill att det ska komma snö hit nu! Så att Theia kan få uppleva den för dörsta gången, ska bli kul att se! :)

Andrea

Vilka härliga bilder på er två! (:

C.J.

Är så avis på att ni har snö. Fina bilder på er två! =)

Emma och Charlie

Vi vill också ha snö! Fina bilder! :)

Jag har en ny bloggadress, jag tänkte eftersom vi har gjort länkbyte så vet du att den gamla länken inte funkar, den nya är www.wheatencharlie.blogspot.se :)

Lisa

Vad mycket snö!

Här är det bara regnigt och blött = mina hundar går bara utanför dörren om man tvingar eller mutar dem...

Emelie och Kelly

Vilka härliga bilder, får mig att länkta efter snö ;)

Emelie

Åh, jag vill också att snön kommer hit nu!

Nadja

Å så underbart mes snö, kommer bli sjukt spännande när Dolly upplever sin livs första snö!

Teddie är så söt! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress