Tisdag!
Nu börjar det allt bli väldigt mörkt här, både om dagarna och kvällarna så Teddie har fått en egen reflexväst! Sen så blev det också att ställa honom på klippbordet för lite uppfräshning av pälsen, det var allt på tiden, så lurvig och långhårig han hunnit bli!
Emma och Charlie

Fin väst han fått :) De är nödvändiga nu ute i mörkret.

Johanna, Max & Java

Snygg väst :). Han är ju hemskt söt!

LENA

Men gud så roligt, exakt den där västen köpa jag också igår till mina två! :O haha :P Välbehövligt nu i mörkret!

Nathalie & Pelle

S: Hehe, jag vill blogga oftare men jag vet inte vad jag ska skriva helt enkelt :s Dessutom har jag fullt upp med skolan just nu, går i nian och nu är det slutspurten med betyg och alt :P

Hannah & Wille

En exakt likadan väst har jag också tänkt att skaffa till Wille. Men tycker du att dem är helt ok eller borde man skaffa en bättre (dyrare) reflexväst istället?

Sv: Tack så mycket :)

C.J.

Snygg reflexväst hälsar Sendit! (som har en likadan...) :D

Hannah & Wille

Sv: Jodå, ditt svar kom med ;) Okej, men vad bra! Då får vi skaffa oss en sån snart då :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress