Lite nya bilder och ny bloggdesign!


Här ser ni bilder från gårdagens skogspromenad som ni också ser har bloggen fått en helt ny design, vad tycks? :)
Anna at rocktassar

Snyggt! Är det ett koppel du snurrat runt honom eller ser selen ut så. ;)

Jenny

Får inte alls fram din nya design :S, är lixom lite huller om buller och det är den gamla designen som är kvar :S Har tryckt på F5 några ggr men de hjälper inte.

Blir säkert stavfel på min kommentar nu då jag bara ser första ordet som jag skriver.

Använder Firefox, om det är till nån hjälp.

erika

snyggt!

Sofia

Snyggt! Men är det meningen att sidomenyn ska vara långt åt höger eller är det min dator som krånglar? Såg att du skrivit angående det på vovve...

C.J.

Jättesnyggt! =)

Sofia

Sv: Känner igen :/

Jenny

O nu så ser jag!

Jätte fint, det är så som jag skulle vilja göra om min blogg, men jag och bloggdesign funkar inte alls.

Stina

Vilka fina våriga bilder! Snygg design

Nadja

Åhh vad fint det blev!

Hella

Härligt utseende på bloggen, känns som att den passar årstiden bra! :)



Hoppas allt är bra med er!

Elin & Billy

Jättefin och vårig design! Och söta bilder som vanligt ;)

Sofia

Sv: Sitter visserligen vid en annan dator men här ser det perfekt ut :D

Nea

Fräsht o vårigt :D

Dannielle

Designen blev ju sketa snygg! Och Teddie är lika grann som alltid!

Nathalie & Pelle

Riktigt snyggt! Du mååste berätta hur du fixat "menyn" ovanför headern :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress