Utställningsträning

Vi kommer troligen ändå testa på utställning en gång iallafall, i sommar ordnas det ju som vanligt utställning i Karleby och vi kommer då eventuellt anmäla oss till den, hur det går vet jag ju inte, men vill iallafall komma åt kritiken!
Fanny

ni är jätteduktiga som vanligt! läste ditt inlägg på vovve.net och tycker definitivt att du ska testa :)

maja & zoro

sv; tack så mycket :D

Sofia

Ni ska helt klart prova på utställning :)

C.J.

Klart ni ska prova! Jag provade med Sendit för skojs skull. Hennes öron är ju inte som de ska vara så jag var beredd på att det inte skulle gå så bra. Men vi fick en 2:a och en rolig dag, så jag är nöjd. =)

Hanna

Så duktiga ni är, det ser jättebra ut (som det alltid brukar göra)! :)

Utställning och handling är ju nåt jag går igång på, eftersom det är det jag kan bäst liksom, så en sak som du kanske ska börja träna på med dig själv, så att säga, så är det kanske att hålla upp änden av kopplet i handen så det inte hänger och dinglar liksom ;)Nåt som mamma och pappa brukar tjata på mig om...

Läste det du skrev på vovve.net om bettet och jag tycker absolut att du ska prova i alla fall! :D

Hanna

Sv: Hm..du skulle kunna försöka med det :) Annars vet jag inte om det är för långt för att göra en boll du kan ha i handen...

Annars så är det ju inte sådär jätteviktigt heller, bara finslip ;P

Emelie och Kelly

Gud va duktig! Han är jättefin!

Om du vill att ha ska trava med längre steg så är tips att du själv springer med längre steg, det är jag dålig på ;)

Nathalie

Sv: Haha, ja han ska klippas nästa vecka :)

Sofia

Sv: Jaa, det är precis vad vi måste göra. Det är just det som är problemet och det är därför har vi funderat på omplacering (somsagt får man skylla sig själv när man köper blandras, var ju en "fetlabbe" vi skulle haft eg).

Men vi försöker iallafall! Känns bara så elakt, som djurplågeri. Usch.

Sofia

Sv: Precis :/

Tyvärr känner vi ingen, men har sett en del annonser där folk kan ställa upp och gå ut med ens hund på dagarna. Fast det verkar inte vara så lockande med en hund som Nova eftersom de inte svarat på mailen, haha. Men vi letar på!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress