Träningsfilm
Sofia

Halt det ser ut. Duktig Teddie iallafall :D

Vad skulle man ha target till förresten?

Sofia

Sv: Aha, okej! :)

Hur långt har ni tänkt komma i lydnaden?

Sofia

Sv: Haha, håller med lite där. Lycka till åt er då :D

C.J.

Duktiga ni är! =)

Nathalie

SV: Ja, verkigen! Jag är fortfarade förvåad över hur en hund kan ha ett så sotr huvud! :o

Linn

Haha underbart söt när han hoppar genom ditt ben!

Linn

Haha underbart söt när han hoppar genom ditt ben!

Nathalie & Pelle

Sv: Men urs!



Den som jag stötte på sprang ju in i mitt ben när han försökte få tag på Pelle och jag kände vilken jäkla kraft den hade alltså! Det skulle inte förvåna mig om bjässen väger lika mycket som jag!

Sofia

Va duktiga ni är!! :)

Therese

Vad duktiga ni är!!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress