Träning

Fick hem boken "Släpp kontrollen lös" igår, kollat igenom den lite grann och det verkar finnas en hel del intressant i den. Som bäst försöker jag träna under fart och fläng och hålla Teddie under sin stresströskel. Och försöker träna bort hoppandet genom att han måste sätta/lägga sig eller erbjuda annat lugnt beteende för att få belöning på något sätt, även när jag busar och har mig, tidigare har han jagat upp sig och börjat hoppa och ha sig när man springer för mycket elelr om jag ti.ex börjat hoppa och ha mig, men det här verkar ju funka fint och kommer förhoppningsvis hjälpa till att höja stresströskeln!
C.J.

Duktig han är! Verkar som att han fattar galoppen snabbt! Det var väl inte så längesen som ni började träna detta väl?

Sofia

Vad snabbt han lär sig!



Sv: Antingen Canon eos 1100d eller Nikon 3100d, lutar mest åt Nikon :D

P.S Hundar

boken är bra, :)



Svar: ja de är riktigt skoj med kickbike, går lite väl snabbt ibland bara!

Linn

Vad handlar boken om?



Håller på och kollar på nya hundböcker nämligen :). Hittills har jag "Lystra" och "Inkallning är så mycket mera" av Memea Mohlin på listan!

Linn

Vad handlar boken om?



Håller på och kollar på nya hundböcker nämligen :). Hittills har jag "Lystra" och "Inkallning är så mycket mera" av Memea Mohlin på listan!

Sofia

Sv: Ja, och det försämrar kvalitén något enormt :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress