Mera target

Testade lite mera targetträning, denna gång med en musmatta, Teddie verkar tycka det är roligt, kommer nog börja lära in "rutan" redan ändå, som en kul grejj iallafall och ifall det nu skulle råka sig att vi når segrarklassen(lydnadsklass 3) innan vi byter över till att satsa på någon annan sport.
pshundar

Svar: Den ska bland annat användas till drag. Border collie eller flat är inte direkt draghundar heller.

Ann-Sofie

Vilka fina bilder du har på bloggen, härliga hund o naturbilder!

Nathalie & Pelle

Sv: Det kan jag inte, hehe. Vi har varken trä eller någonting här hemma :p

Men hur gjorde du när du byggde ditt? :)

Nathalie & Pelle

Sv: Så plankorna är alltså fastskruvade i pinnarna? :)

Hur får du hindret att stå upp? :p hehe

Jag kanske ska prova att bygga själv ändå!

Nathalie & Pelle

Sv: Ah, nu förstår jag mycket bättre :)

Ska försöka bygga ett eget i helgen :)

Nathalie

Sv: Bra att du påpekade det för det har jag faktiskt inte tänkt på :D

Ulrika Jönsson, Luleå

ÅÅÅ vad ni är duktiga! Vilken bra stimuli för hunden! Busan och jag går en grund lydnadskurs för lagotto. Kul med att bara träffa lagottos! Toldo går på samma kurs.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress