Vilodag!

Idag vräker regnet ner, regnat hela dagen nu och gossen blir då slö som vanligt, blir en vilodag idag då verkar det som, Teddie vill bara ligga inne och slappa, fy för regn!
C.J.

Mysigt han ser ut att ha det. Regnar här med, inte så kul...

Sandra

Dom dagarna behövs! Vi har också haft en sådan dag här hemma!:)

Lovisa & Schapparna

Sv: Hej och tack tack! :-D Ser fint ut hos dig också!

Jag använder för det mesta ett 50mm 1.8 objektiv, fast när jag fotograferar hundsport så använder jag mitt telezoom på 70-300mm. Båda är Nikons egna. Hoppas det blev ett bra svar! :-)

P.S Hundar

Svar: Yes! :)

Hannah & Wille

Sv: Ja det är skönt! Trodde nästan att jag skulle få använda iPhonen under hela Willes valptid (:

Mimmi&Benjy&Urax

så sjukt söt!

mina hundar får också en vilohelg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress