Lite somriga bilder!




Har varit ute på en fotorunda och strosat runt på åkern med Teddie och såhär blev resultatet!
C.J.

Jättefina bilder! Gillade framför allt den med maskrosen som Teddie nosar på. =)

Stina

Jättefina bilder!

Hannah & Wille

Alltid så fina bilder :)

Emma

Fina bilder och skönt väder ni verkar haft! :)

Hannah & Wille

Sv: Jaa, min valpkurs ledare sa fktiskt att de flesta Lagotto valpar oftast vilöl att något ska hända hela tiden drf så är det viktigt att passivitets träna dom. :)



Inomhus så brukar jag ha honom i knät/famnen (händer ibland mellan benen) och det funkar fintfint för Wille. Utomhus får Wille va mellan mina ben eller bara bredvid. Självklart låter jag honom inte gå iväg/slippa att slappna av men då får han lixom ''panik'' eller hur man ska säga det och skäller efter ett tag :/



Undrar en sak..



Om Wille skäller och sen när han slutar, ska man berömma honom då? För att han är tyst? Alltid undrat, då jag har fått blandade svar.. Så det skulle va kul och höra hur du skulle ha gjort. :)

Hannah & Wille

Sv: Jaså, jo jag tänkte det! Men många har förvirrat mig så mycket och så. Ska absolut prova ditt tips, tack! låter verkligen vettigt :)

Tova

Fina bilder! Han ser alltid så busig ut! Vad har du för kamera?

Christina

Hehe tack så mycket! Fina bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress