Glad midsommar!

Önskar en glad midsommar åt allihopa från mig och Teddie!
Elin och Billy

Hoppas ni fick en trevlig midsommar :) Jättesöt bild!

C.J.

Glad midsommar i efterskott. =)

alexandra

Åh fin bild! :D



Glad midsommar till er också! :)

Emma

Fin bild på er två! :)

Emma

Fin bild :)

Angelica & Bovisen

Fin bild! Hoppas ni hade en bra midsommar :)

Hannah & Wille

Hoppas ni hade en härlig midsommar!



Sv: Haha tack! Den röda är också snygg, min kompis (teamvoff) har den :) Vill dock ha den brun/blåa hurtta selen så mycket då jag tycker den verkar passa Wille bäst. Sen så älskar jag att det finns blått i selen då det är min favvo färg, fast dock så gillar jag mera navy blå^^

Hannah & Wille

Haha uppsi glömde bort att du hade röd/svart och Moa (teamvoff) röd/brun :P Men aja de är rätt lika förutom grund färgen.. båda är lika snygga :)

Cici

Så fina ni är tillsammans! Lite sent att önska trevlig midsommar, men jag får väl önska en trevlig sommar då i stället.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress