Fredag!

Halloj, idag har jag det fullt upp, nyss klippt en dvärgpudel och genast jag blev klar ringde någon som ville ha sin Bichon Frisé klippt. Så nu blir det att springa ut och rasta Teddie och sen stå vid klippbordet en gång till!
william

så söt:D

Christina

Ja dom är söta mina två :) Din herre är söt han med!

C.J.

Härligt att affärerna går så bra! =)

Hannah & Wille

Sv: Joo iofs, men det skulle vara rätt synd om dom som planerar att ställa ut sin hund och sen så blir den runt 0,5-2 cm (elr mer) högre än den godkända mankhöjden. Då får dem ju lägga ner sina planer, inte det roligaste.



Ok, då har man lärt sig något nytt om utställnings regler :)



Okej, ska kolla på februari.

Hanna

ÅÅh, vad roligt med klippning! Jag tycker det verkar så himla kul med sånt, så det är nästan att jag skulle köpa en pudel eller bichon frisé eller något sånt, bara för klippningens skull :P

Tina och Polly

du har helt fantastiska bilder här på bloggen! du är riktigt duktig på att fånga rätt ögonblick och speciellt hunden i action!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress