Lagotton i sitt rätta element





Idag har vi det väldigt varmt här, rätt tung men samtidigt fuktig luft, som tur är blåser det lite så man inte förgås. Gick ner med Teddie till sjöpottarna i Björnviken idag så han skulle få svalka av sig, det var verkligen omtyckt! Synd att jag inte tog med mina egna badkläder, det hade varit härligt att själv också hoppa i! Passade på att ta med mig kameran och fick några somriga badbilder iallafall!
Anna @ Rocktassar

Gud va härligt! Här är det tyvärr inte tillräckligt fint väder för att bada :( Eller ja, Ludd och Flx hade nog gärna ställt upp men ... nej vi får vänta på en finasre dag ;)



Hannah & Wille

Sv: Tack :D Ja, jag kom på att man kunde redigera filmen på iMovie på Mac så då blev det bättre kvale :)

Hannah & Wille

Sv: Haha oj glömde svara på din kommentar innan.



Nej, det var inte det jag menade men du sa att det egentligen borde vara en gräns på 48 cm. Då trodde jag att du menade att du tyckte att det skulle vara gränsen för att få ställa ut sin hund. Men jag kan ju ha uppfattat dig fel? (:

Stina

Vad fina bilder! härligt

linnea

Kan tänk mig att Teddie trivdes som fisken i vattnet ;)

C.J.

Vilka underbara bilder! Gillar den när han gräver lite extra mycket. =)



Vad har du för kamera? Mina bilder bli oftast inte alls sådär skarpa och klara, speciellt inte med kort skärpedjup.

Alicia

Sv: Tack så mycket, Teddie var också jättesöt! Fin blogg du har :)



Härliga bilder! :)

Sofia

Sv: Jag läste runt angående ifall uppfödaren kan göra så, och ja... bara för att vi inte har betalat hela priset för att hon ska få ställa ut honom så har hon rätt att ta tillbaka honom om hon vill. Men så blir det ju inte nu, som tur är! :)

Erika

Ja det ska vi! :D Har dock inte hittat rätt kombination för oss ännu.. är lite petig :O hihi!

C.J.

Sv: Okej! Jag funderar på att köpa ett nytt objektiv, men det är så svårt för jag vill ha så många. =P Måste redan ut vilket jag är i mest behov av. Men ett fast 50 verkar kul och ju större bländare desto roligare (det står på min "vill-ha"-lista). =)

Catta

Åh man ser verkligen hur lycklig han är på bilderna!:)

Skall ni ut på nån utställning eller annan tävling i sommar?

Dessi & Teddie :)

Svar till Catta:

Någon utställning lär det inte bli, hans bett är inte korrekt. Match shows brukar vi gå på däremot. Hur det blir med andra tävlingar vet jag inte, det vi är mest motiverade till att tävla i är freestylen men det finns ju inte i Finland, inte här iallafall :/

hugan

Härliga bilder :-D

Paulina

Riktigt härliga bilder, han ser ut att njuta av livet :)

erica

Vi har det lika fint här, imorgon blir det årts första dopp för en badkruka som mig=)

Hannah & Wille

Sv: Ja, det var riktigt kul :D Har inte eran kennel haft någon valpträff förut? :)

Hum, jo jag misstänkte att du menade det efter jag skickade kommentaren :)

Christina

Tack så mycket! Härliga badbilderna ser ut :)

Sandra

Jag älskar att vara vid vattnet med hundarna. Nu bor jag ju visserligen några meter från havet, men varje gång Jazz simmar och Salsa busar i sanden så blir jag fylld av en alldeles särskild känsla!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress