Vintervovve ♥



Har nyss varit ute och tagit lite vintriga bilder av Teddie i solskenet!
C.J.

Va härligt det ser ut! Tänk om vi också hade så mycket snö drömmer mig bort.



Sv: Ja, egentligen borde jag göra det. Men jag jagar ju upp henne lite så att hon ska lägga sig snabbare. Med en "skälltie" så kommer det lätt skall då, när hon är uppjagad ;). Om jag inte jagar upp henne så skäller hon inte. Men det är en svår avvägning där, hur jag ska göra...

Lovisa & Schapparna

Sv: Tack! :-)

Vilken fin ny design ni skaffat! Vintrig och riktigt vacker! Jättefina bilder på Teddie! :-D

hugan

o en sån vintersöting!

linnea

Ser så mysigt ut med all snön! Fuskigt. ;)

Sofia

Mysigt! Sol blandat med snö är bland de bästa vädren man kan önska sig!



Sv: Mjoo, det gör vi, han ser mest ledsen ut när jag förflyttar mig någon meter eller två för att ta bilder så snabbt jag kan ;)

Sassa

jösses vilka härliga vinterbilder!

Ellinor och Kosmos

Gud vilka söta bilder, så söt är han, Teddie!

Sandra

Vackra bilder. Duktig du är =)

Sofia

Sv: Fjärrkontroll?! O.o

Det låter ju perfekt med en sån :D

Sandra

Haha testat allt förutom detta. Tack snälla =D Nu finns den att se =)

alicia

Åh vad fina bilder!

Rebecca

Otroligt fina bilder! :)

Lovisa

Grymt fina bilder på fin hund! :)

Lene Lagotto

Härliga bilder igen! Du är mycket duktig med kameran! :)

Jenny & Kex

så jäkla SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress