Träningsfilm

Fixade en liten träningsfilm idag, lite långt ifrån och kvalitén är inte den bästa men, nåja. Läggandet under gång funkade utmärkt idag igen! Han tappade fokus på ett ställe under träningen, man annars är jag nöjd :)
Sofia

Vad duktig han är :D

Sofia

Sv: Nåja, jag tycker att han har bra fokus ändå med tanke på att man hör en del andra hundar och bilar som kör förbi samt att det blåser en del :) det kommer nog gå jättebra!



I vilken ålder fick han upp aptiten igen?

Jag håller med, hellre slankare! Det är bara att man känner lite press när uppfödaren delvis äger honom :/

Sofia

Sv: Ingen foderhund, bara att uppfödaren hjälper till att betala veträkningar och får gå på utställning med honom som hon ibland väljer ut, detta fram tills han är 5 år då är han 100% våran :)



Skönt att han började äta iallafall :)

Jenny & Kex

sv; tack! Ne, jag har ju inte det :( Jag tränar helt själv. Det är bara ibland jag tränar med några men inte ofta som vi liksom dirrigerar varandra, iaf inte nu på vintern. :(



Fin kontakt och fint läggande har han! Fortsätt så så kommer det gå kanon ute på tävlingsplanen sen!! :D

linnea

Snyggt läggande! FF och inkallning med. Han pendlar lite i positionen i ff men det är inte mkt. Ni kommer bli farliga ;)

Hannah

Vad bra ni är lovar när han har tränat lite mer så kommer ni bli ett stort hot i konkurrensen i Lydnad. Vad mysigt att ni har snö nu i sthlm så ser det ut som sommar, sol och grönt gräs ända som fattas är värmen sen är det mitt på pricken. Men nu de senatse dagarna har det vart regningt/molnigt. så man får hoppas att snön kommer nångång

Flappy - follow our way to reach the top!

Vad ni är duktiga! :)



Sv: Ja, absolut! :)

Hilda

Sv: Tack!



Vad duktiga ni är :-)

Ser fint ut det där, lite mer träning så är ni farliga på tävlingsplanen!

Sofia

Sv: Jo, så brukar jag göra, men det var ju mamma som höll i kameran där :D

På tal om kameror, vad har du för någon kamera? :)

Gabbi & Edwin

Tack för kommentar i bloggen :-)

Duktiga ni är, har ni varit ute & tävlat ännu?

Sofia

Sv: Jag har Olympus e-450...

Det är ju sant det, men min kamera är så obekväm en kamera kan bli ;(

Hm, vad kostade allt det tillsammans? :)

Sofia

Sv: Oj xD

Men har man en hobby är det klart man ska spendera pengar på det! :D

Nathalie

Sv: Haha, ännu en likhet ;)

En hundblogg om Dina ♥

Sv: Tack!

Vad är det för ras? :)



linnea

Sv: Om du inte vill ha några blicksläpp så kan du börja med att han ska sitta i utgångsställning och stirra på dig, längre och längre så brukar det vara lättare i själva ff med. Jag har aldrig testat detta men tänkte ta och börja träna det då Coco också kan tappa koncentrationen ibland. Tittade på filmen en gång till och förutom lite pendling såg jag nu att han ibland är liite före dig (har också prolem med det)så belöna bak honom. Men annars är det som sagt snyggt, det syns att han tycker det är roligt!

Josefine

Så duktiga ni är :D

linnea

Du är inte alls dum! KOlla här http://www.canis.se/film.php?filmid=57 De förklarar bättre :)

P.S Hundar

Roligt att se film! Vi bör göra något liknande! ;)

Vad mycket snö ni har! Avundsjuk!

Anna @ Rocktassar

Snygg ingång i slutet =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress