Pälsförändring

Teddie har börjat få bättre lockar nu när han blivit äldre, krullig kommer han aldrig bli, han har inte den typen av päls, men tidigare har han haft mycket stora vågor och inte lockar, men nu börjar de krypa fram! Annars så tycker jag han släktas sin far och hans sida av släkten, när jag såg den översta bilden slog det mig hur lik han verkar vara sin farmor till utseendet, iallafall av de få bilder jag sett.

C.J.

Blir de krulligare med tiden alltså! Eller ja, tills de fått vuxenpälsen helt och hållet.



Sv: Ja, Hurtta-täckena verkar väldigt bra. =)

Olivia

Hans päls ser mysig ut :)

Hannah

Teddies päls ser ju mysig ut! :D han blev sötare i den pälstypen =D

Lina

Vad fin han är! Nallebjörns päls :)

En hundblogg om Dina ♥

Hans päls ser mysig ut! :)

Jenny & Kex

härliga lockar!! :)

Elin

Vilka mysiga lockar! :)

Emilia & Strike

Den lagotton jag jobbar med har riktigt krullig päls. Men jag tror jag gillar Teddies päls bättre...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress