Ny träningsfilm

Fick lite nya råd från ett hundforum om min träning och nu har jag gjort en ny filmsnutt från lydnaden, hoppas på att det ser lite bättre ut nudå, någon som vill kommentera utförandet? :)
Emma

Det ser väll jätte bra ut ^^

roligt att det syns så väl hur kul han tycker det är när ni tränar med :D



Nya designen är kanon fin, och jag måste bara inflika att jag älskar din skor :P

Jenny & Kex

fin kontakt och skitsnyggt läggande! Men va noga med halterna så att han sitter rakt i position i linförigheten!

Frida & Zita

Åh så duktiga ni är, tänk om jag hade kunnat få in ett så snabbt läggande :)

Emma

Vad duktiga ni är! Men jag skulle se upp med halterna, han lutar sig lite utåt så han sitter snett. Kanske kan hjälp om du belönar närmar dig så han hamnar i rätt position? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress