Lite freestyle

Varit ute och tränat lite idag, lydnaden går framåt, nu är det bara mer störningsträning och ställande under gång som vi har kvar, ställandet har vi börjat lite grann på, men kommer ta det till sist, verkar inte bli så svårt att lära in. Här får ni också se en liten film med freestyle, tror vi skall satsa på att lägga ihop ett helt program så småningom, "buga" och "dansa" står näst på tur på inlärningslistan, någon annan som kör freestyle?

Nathalie

Sv: Jo jag vet, men grejen är att jag kommer anpassa freestylenummret mer efter låten än tvärtom :)



Hela freestylenummret är inte ännu klart och det r ganska anpassningsbart :)

Sandra, Thyra, Lhine o Rhiva

Klart ni ska köra mera freestyle :)



Svar: Ja, hon är jättesöt när hon plaskar... men det är inte så himla kul att skura upp det flera gånger om dagen ;)

Stina

Gud så duktig han är!



Koff "kan" gå slalom mellan benen, gå mellan mina ben när jag går framåt och ganska bra bakåt och så kan han hoppa över mina ben om jag håller ut dom. Typ det :P

Sandra

Snyggt =)

Emelie & Berit

Han ser ut att ha väldigt kul! :)

erika

sv: haha, det är så charmigt! så gör han massa grymtningar samtidigt.. gullehund.

Jenny & Kex

sv; vilket program gör man det i? Asså, haha, jag är så efter i sånt här som har med data att göra som man bara kan bli.

Förresten läste du om lydnadsprojektet??? :)

Linn

Kikar tillbaka, och om du inte såg det kör vi också freestyle, fast det blivit lite snålt med det på sista tiden då vi fokuserat på rallyn och jakten. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress