Tips om läsvärda ting
Nu har jag lagt till en ny kategori här på min blogg - artiklar
Här kommer jag vart efter lägga upp bra och läsvärda artiklar och föreläsningar som berör lite alltmöjligt inom hundträning och hundtänk för att sprida kunskapen vidare.

Hundtänk:

Den missuppfattade dominansen
David Mech - vargforskning
Vad är det egentligen Cesar Millan göroch hur påverkar det hundarna på lång sikt?
Dr. David Mech avlivar Alfa-begreppet en gång för alla

Föreläsningar:

Hundar är inga vargar - Per Jensen

Lösning på vanliga problem:

Skvallerträning

Hundträning:

Frisignal
Freestyle
Fyra vägar till en bra kommunikation
Att träna bort aggression och rädsla utan korrigeringar
Fanny

jättebra initiativ! ska verkligen lusläsa :)

Dannielle

Bra intiativ! Mycket av det har jag redan läst men nu funderar jag på en liknande kategori hos mig, haha :D



Det måste ju spridas vidare så att fler får läsa!

Sofia

Sv: Han var på trimning hos uppfödaren :)

C.J.

Kul med ett artikelsamling, kommer definitivt kika där lite då och då för att se om det kommit något nytt.



Sv: Ja, det är en härlig känsla när det går bra! =)

Tina och Polly

väldigt bra artikelsamling! har du några bra böcker att tipsa om?

Tina och Polly

Tack för svaret ang böckerna. Kontaktkontrakt har jag läst. Men inte de andra så jag ska kolla upp dem. Jag frågade dig eftersom du verkar vara riktigt engagerad med din Teddie, så du borde veta tänkte jag. Det är ju så många hundböcker på marknaden, man vet inte vilka är bra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress