Vinterland!
Hannah & Wille

Så fina bilder! Måste bara fråga dig om hur bra fungerar 50mm 1.8 objektivet nu när det är vinter? Blir ju rätt mörk ganska snabbt och jag stör mig att man knappt hinner ta kamera bilder nu... Hatar iPhone bilder och jag vill egentligen inte använda sådana på bloggen men har verkligen inget val så jag funderar starkt på att man kanske ska köpa/eller önska sig ett sånt som julklapp ;)

Moa

Åhh fin han är!

Emelie och Kelly

Så fina bilder! :)

Hannah & Wille

Sv: Ja, det är ju självklart att man måste hitta rätt inställningar ;) Men tack, då vet man det. Ungefär som jag trodde, hehe vet redan att det inte finns något objektiv som klarar av att ta bilder när det är kolsvart :) En Nikon, har hört att 1.8 ska vara snäppet bättre än 1.4 men varför förstår jag inte... :o

Angelica

Söta söta Teddie!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress