Tandborstning!
Har införskaffat tandborste och tandkräm till Teddie, verkar som om lite tandborstning skulle vara bra för hans tänder och tandkött. Vet inte om jag inbillar mig, men tycker mig se ett litet resultat redan.
 
Borstar du tänderna på din(a) hund(ar)?
Olivia

Jag borstar mina för de har lätt tendens till tandsten men det går snabbt att borsta. :)

Erika

Jag köpte en tandborste o tandkräm i fredags! :D Holly börjar ha ganska mkt tandsten så tänkte att man kan ju börja borsta så hon vänjer sig vid det :)(även fast jag nog måste fara o skrapa om ett tag)

Hon tycker dock inte att det är superkul. Får bända upp munnen på henne x) Men vi har bara borstat i två dagar så får kanske ha tålamod :) Lillvalpen sitter o tittar avundsjukt på när jag borstar Hollys tänder, så har börjat lite på henne med. Men hon är så liten o tandborsten är så stor :O x)

Emilia & Strike

Borstar. Han har redan börjat få lite tandsten och veterinären sa att det enda jag kan göra är att borsta regelbundet så att vi inte riskerar skrapning inom snar framtid.
Eller snarare husse borstar =)
Och vi har samma sorts tandborste som ni har =)

C.J.

Ja, fast jag har en sån där "strumpa" som man sätter på fingret istället för en tandborste. Hur lyckas du få han att öppna munnen så där? Sendit tycker det är så där kul med tandborstning. ;)

Angelica

Borstar på Eros :) Dock ser han inte lika lugn ut som Teddie! Han är förresten helt underbart fin!

C.J.

Haha, fasen va praktiskt med en hund som självmant gapar vid tandborstning. =D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress