Springer!
Har nyss kommit in från en cykeltur i det fina vädret med Teddie, har äntligen fått tag på en Springer! Lite ovant i början men nu efter några gångers cykling går det allt bättre och bättre, smidig grej för cykling med hund!
C.J.

Va bra att du fått tag i en sån! =) Fina bilder på Teddie-ponken. =)

Alicia

Skönt att du hittade en bra springer, vad blev det för någon till slut? Söt bild på Teddie! :)

Hannah & Wille

Sv: haha, Lagotton verkar verkligen vara lika varandra :)

Ja, att ligga steget före är verkligen svårt på Wille.. man ser knappt hans signalerdå han är blixt snabb när det gäller speciellt när det gäller människor. Men får försöka avleda honom direkt när han börjar stanna och titta på något snabbt som attans men inte alltid det hjälper då han ibland struntar i mig så då drar jag in honom till mig istället och går iväg som du sa om det inte fungerar att avleda. Om han blir rädd för saker så brukar jag alltid låta honom gå fram till den och undersöka om det finns en möjlighet till det. Vill inte han gå fram på en gång så låter jag honom ta sin tid. Att ömka skulle aldrig komma i min smak men tyvärr så är min ena äldre syrra det.... Så ja får alltis säga till henne, men hon säger alltid bara ''han är ju så söt, man kan ju ej låta bli!'' men sen så slutar hon direkt efter jag har sagt till men får nog säga åt henne bättre nu så hon slutar men Wille verkar iaf inte påverkat av det än. Haha okej, ska tänka på det! Och ska fixa mera balansövningar till Wille, har gjort såna övningar lite då och då men glömt att göra det de senaste veckorna :/ tack för svaret lättade verkligen :)

Sandra

Åhh jag tycker han är så mysig din lille kille. Han verkar så trevlig =)

Jenny

En sån springer hade jag! Den är helt underbar.
Har inte kunnat cykla med min Teddy på en månad nu, pga. att min cykel blivit stulen :(
Som tur fixa jag körkortet innan sommaren så tar bilden till jobbet, annars så hade de varit lite mer värre.
Har nu fått ett enormt sug efter att cykla iväg själv eller ha med sig Teddy på lite konditions träning :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress