Kantarellsök!
Har börjat komma in lite kantareller i butikerna nu så Teddie kan börja inlärningen av kantarellsök! Han tycker det är jätteroligt, testade lite smått här inne imorse och nu har vi lagt på en sittmarkering på svampen. Det här kommer bli skoj!
Anonym

Rasmus och matte tackar och bugar här djupast för er snälla hälsning :D Och här sägs desamma, vilken fin Lagotto och sött namn!” Jättemysig blogg ni har och så duktiga ni är på Freestyle…

/ Marre&Rasmus

Marre&Rasmus

Rasmus och matte tackar och bugar här djupast för er snälla hälsning :D Och här sägs desamma, vilken fin Lagotto och sött namn!” Jättemysig blogg ni har och så duktiga ni är på Freestyle…

/ Marre&Rasmus

Olivia

Vad roligt. :) Försökte förra året att lära min ena Junior att söka efter kantareller men avslutade det inte för att jag började nog försent. Fanns inte mycket kantareller kvar i skogen då.

Alexandra

Skoj!
Skulle vilja lära Mille men har en känsla av att den inte skulle bli så bra.. :P

C.J.

Va kul! Jag säger varje höst att jag ska lära Sendit det, men det blir aldrig av. Kanske ska ta och göra slag i saken i år. Nu kan vi ju få inlärningstips från er också. =)

Hannah & Wille

Sv: Ty! :D Okej, vad skönt att det mesta försvinner. Jaså.. Men hur ska man reagera då om han t.ex skäller? Hur är en ''trygg'' person för hunden? Hahah, förlåt för de konstiga frågorna som säkert alla vet svaret på men jag vill gärna veta ifall jag har gjort något fel :P

Erika

Vi måste dit och kika så det känns rätt först men det finns en liten pojk till oss i alla fall! :D

Emma och Charlie

Kul med kantarellsök, och lagotto som har så bra nos också :)

Jag ska lära Charlie det också så småningom. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress