Hemma från första agilitylektionen!
Nu är vi just hemkomna från den första agilitylektionen. Endast små grupper åt gången och mer individuell träning, verkar riktigt bra som start på agilitytränandet. Denna gång var det inte så mycket fokus på just agility utan mer allmänna grunder. Tränaren tyckte Teddie verkade väldigt trevlig och lovande, kändes ju bra! När vi kom hem hade vi också besök av en bekant med sin lilla taxvalp. Vilken liten energiklick, Teddie skulle nog gärna brassat på men storleksskillnaderna är väl lite väl stora så de fick busa lite under kontrollerade former. Teddie var nog så slut efter agilitylektionen, cyklat hade vi gjort tidigare på dagen också, så han inte ens orkade säga ifrån när den livliga valpen skulle bita i både nos, öron och skägg, eller så kanske han bara är väldigt snäll och tolererande, vilken dag iallafall!
C.J.

Kul att det gick så bra på lektionen! =)

Sandra

Härligt att du haft en fin dag och att lektionen kändes bra!!

Jenny & Kex

vad kul att det gick så bra på lektionen!! :D Ni är så duktiga ^^

Sara

Nu blev jag också sugen på lite agilityträning! Härligt att det kändes bra.:D

Hannah & Wille

Sv: Tack :) Nä, en topptrimmad BC klarar nog ingen Lagotto :P Men det visste jag redan innan jag köpte en Lagotto. Jag tänkte mera att då får man tävla med sig själv och försöka bli så bra som möjligt men framför allt att ha skoj :D Att tävla i tävlingar är direkt inget jag har behov av men nu när det gäller hundiga saker och ju mer man läser om hundsporter så kommer tävlingslusten fram på nytt igen fast :)

Hannah & Wille

Sv: Btw, Tänk inte på mitt ''fast'' på slutet i min kommentar som jag nyss skrev, venneh hur den kom dit :p

Moa

Kul med Agility träning! :)

Malin

Vad roligt att det kändes så bra på kursen :)
Önskar att dygnet hade minst 10 timmar till så man hann med allt man velat.
Gick en agilitykurs med Melwin men tiden finns inte riktigt, vi får satsa på draget ist :)

Lycka till! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress