Agilitylektioner
Intagningarna till klubbens agilitykurser har redan varit för denna gång, men vi kommer hamna högt upp för intagning till behörighetstest nästa gång! Istället har jag fått tag på en tränare och anmält mig, som håller lektioner i agility som man kan gå med på när det passar för en, med start redan nästa vecka!
C.J.

Va kul att ni kunde få gå lektioner ändå! =)

Sv: Ja, det är lite det jag känner med. Men det objektivet fick man med för bara någon tusenlapp extra. Skönt att höra att det 50/1.8 är bra. Ska satsa på ett sånt. Det är ju en hel djungel det där med objektiv.

Sandra

Kul! Hoppas att ni kommer tycka att det är bra då! Skall bli kul att läsa om era lektioner här!:)

Jenny & Kex

sv; tack för tipset! Haha, jag hade som vanligt inte ens en aning om att det formatet ens existerar ;))

Hannah & Wille

Vad kul att du ska börja på en agility kurs!

Sv: Ja, det objektivet är verkligen prisvärt! Men som jag kände så saknade jag mest en längre zoom, så 50mm objektivet fick vänta då jag inte vill köpa två objektiv samtidigt. Japp, jag har en Nikon :)

Sandra

Har du lust att göra ett länkbyte med mig? :)

Sofia

Ser väldigt roligt ut!

josefin

Vad fina hinder ni har gjort! Fin blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress