Vintern kom tillbaka!

Vi som just hade börjat hoppats på att få en härlig vår och sommar så småningom trots allt fick våra drömmar krossade när vi kollade ut genom fönstret imorse, då hade det snöat flera cm under natten. Förhoppningsvis hinner lite av snön smälta bort under dagen, men iallafall. Igår var vi med på utställningsträningar här i stan för att få lite omväxling och miljöträning, massagekursen har även startat och Teddie kommer få åka med för första gången nästa vecka.
erika

Att det aldrig kan bli vår på riktigt! :(



Tack för din kommentar förresten! :-)

Elin & Billy

Känner detsamma... precis när man börjar få vårkänslor så ska det börja snöa igen. Typiskt!

Kul med kurser, massagekurs låter ju jättespännande :)

Anna @ Rocktassar

Men gud, var bor ni? Nog för att jag gillar vintern, men nu är jag glad att den är över - välkommen VÅR :)

Nathalie & Pelle

Sv: Jag vet vad en Berger kräver! Jag kanske uttryckte mig luddigt men det jag menar är att de kräver mindre motion än bruksraserna! Som jag skrev i inlägget få är jag säker på att jag kan tillfredsställa de rasernas mentala behov, är dock osäker på bruksrasernas motionsbehov. Nähä, men jag skulle kunna tänka mig en Berger.....

Nathalie & Pelle

Sv: Nej själklart inte, men de raser jag har tagit upp på min Blogger kräver, utifrån det jag läst mer motion än en Berger. Jag är inte en sån som köper en hund utan att tänka egenom ordentligt...

pshundar

Även om vi gillar snö och slädturer känns det som att det är dags att bli vår och sommar! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress