Fin i pälsen.


Idag har jag klippt Teddie, så nu är han riktigt fin i pälsen igen. Den hade rätt sliten och lite tovor hade börjat smyga sig fram så det var nog allt dags för en klippning. Och nu har vi just kommit in från en riktig långrunda, först lite lösgående på åkern och sen hittade vi en ny väg genom skogen som gick ända ut till fäbodavägen, så då var det bara att traska hela långa vägen hem igen. Så nu sover han så gott, så.
Jenny & Kex

sv; jag håller helt klart med dig!



Hääärligt med långprommis!! :)

Martina

Låter härligt! Skulle också vilja bo lite mer lantligt

Linnea

Låter härligt och han ser jättefin ut!

Anna

Ser väldigt fint ut :) Klippa hund är faktiskt väldingt roligt!

Kram

Josse

Hej!



Tack för kommentaren! Du har en riktig sockertopp själv och ser jättestilig ut!

jenny

Jättefin blev han:-)

Mimmi&Benjy&Urax

sicken sötnos!

Emelie och huliganerna

Så fint! Däremot förstår jag inte ni som har vita hundar, hur ni kan behålla dem vita (och då speciellt under hösten med allt regn och gegg som tillkommer).

Hilda

Kul att hitta en till lagottoblogg!



Själv har jag en herre på sex år. Dom är roliga dom små sötnosarna!

Karro och King :)

Hihi wow så söt ;)

Hilda

Sv: Jag har honom strikt som sällskapshund. Tävlar inte och ställer inte ut honom. Däremot hittar vi på annat skoj som cykelturer, skogspromenader, en tripp till stan för att träna lite vardagslydnad på bussar och tåg etc :-)



Lagotto är en mysig och kul ras! Dom är med på det mesta :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress