Lydnads- och agilityträning


Ikväll har vi tränat lite agility och lydnad ute på gården. Teddie börjar verkligen tycka det är roligt med agility, vi får nog lov att gå en kurs i agility så småningom också!

Lovisa, Odd och Alice

Tack så mycket :) Din också måste jag säga ^^ Å vad kul ni verkar ha det när ni träna agility :D

Ida

Gud va duktiga ni är :P sådär har jag då aldrig fått Gizmo att gå!

Mimmmmí

tack så mycket!

himla söt teddie är! Såklart du ska gå agilitykurs =)

Anita

Vad kul ni ser ut att ha.. helt klart ska du gå agilitykurs..

emelie

hihi, härlig agilitybana, gillade verkligen slalomet! verkligen man tager vad man haver! ;)

Nicolina

Haha, jodå, det är ju himla mysigt! Någon morgon har jag faktiskt krupit ned hos dem och myst lite jag också :)



Vad duktiga ni är! Roligt att se filmer, man blir själv så inspirerad :)

Nelly och Anders

Vad duktiga ni är! Och vad roligt med en film.



Har följt din blogg ett tag, men detta blir första kommentaren. =)



Jag funderar på att börja på agility med min mops Anders. Men jag undrar vad dom skulle säga om jag dyker upp med en liten rund mops på brukshundsklubben?



Kan ni tänka er en liten köttbulle som flyger fram på banan?

Angelica & Bowie

Tackar :) Kul med agility! Har själv prövat lite med egna gjorda hinder, superkul ju! Skulle dock vilja börja på riktig kurs så fundear starkt på det :)

Emma

Vilken härlig arbetsglädje din hund verkar ha! Jättekul att se :)

Ebba och Pelle

men åhhh, vad duktig han var på lydnaden!! Jättefint fritt följ och underbar kontakt med dig, nu blev jag avundsjuk... :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress