Utökat agilitybanan

Idag har jag utökat den hemmafixade agilitybanan med "däcket", skojsigt tycker Teddie!
Elin

vad bra med en agilitybana i trädgården! :D

PS, Vad betyder hopeanuolen terho tamminen?

Elin

sv: Aha! Jag trodde att det var nåt typ jättekomplicerad latinsk mening eller något, haha!

Myrsky

Huippu hieno agilityrata! Toi pyöränkumirengas on loistava keksintö. Miksi ostaa uutta, kun voi kierrättää. Meidän äippä tykkäs tästä ideasta. Nyt mäkin saan oman harjotusradan. Tackar!

Nathalie

Sv; Åh jag som lagotto - matte känner igen glädjen :D Såå underbara de små krulliga typerna!! :)

C.J.

Va påhittig du är! Önskar att jag också hade en trä'gård att bygga en agilitybana i. ;)



Sv: Ja, hon är allt duktig ibland. =P

Fanny

Tack för kommentar! Du har ju också en fin blogg :)

Tessan

Men så häftig bana!! :)

pshundar

vi har köpt slalom, vanliga hinder, "däcket" &tunnel från rusta, väldigt billigt &helt ok kvalité! :)

linnea

SV: Aha okej :) Det var lite annorlunda

Ninni Österholm

MEN så smart med det däcket! :o Det där måste jag fixa själv :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress