Hejochhå!

"Lagotton är en hund som hänger med på allt, inklusive läxläsning"

Dagarna flyger förbi och det börjar närma sig juletider, jippii! Igårnatt snöade det lite så nu har vi iallafall ett (väldigt)tunt snölager och massvis med hal is, uff tycker Teddie som bara halkar omkring på marken. Bara resten av snön skulle komma nångång, då blir det fart och fläkt minsann. Igår googlade jag runt lite och fann att det kommer ordnas lydnadstävlingar i Kokkola nästa år från april till november, tror minsann vi skall ta och ställa upp på vår första lydnadstävling i slutet av nästa år, är det ett realistiskt mål måntro?

 

Nathalie

Ja det tycker jag absolut är ett realisktiskt mål :)



Sv; Haha, vad gulligt har faktiskt inte provat att ge Pelle banan, han kanaske också gillar det :D

Jenny & Teddy

nej ta det tidigare! kan ju inte bli perfekt första gångerna samt att man får veta vilka moment man behöver träna mer på.

men kolla runt om de finns tränings tävlingar :)

emelie & berit

is är det värsta! ställer bara till med skit!



tycker jag absolut, ni verkar ju duktiga så kör på det! :)

linnea

Tycker absolut att det är realistiskt, tror säkert att ni blir säkert innan det dessutom :)

Emelie o Nova

Åh, jag vill också ha snö!

Dannielle

Tack! :)



Här har vi inte ens sett skymten av någon snö än och jag som älskar vinter måste säga att jag är besviken.

C.J.

Jag vill också ha snö! avis Jag tycker absolut att det är ett rimligt mål. Jag hade som mål vår första tävling att bara vara med och ha roligt. =)

Nathalie

Sv: Ja jag tycker att det är roligt och Pelle också :D

Sen så får man ju mycket inspiration när man tittar på duktiga freestyle ekipage på youtube :)

Pebbles

Frågestund! :D kom in och fråga ved du vill <3

Kram



http://views.blogg.se

Emelie & Berit

Tack! Haha, ja det är klart att den är äkta! Galen hund bara. ;)

erika

ni är tillagda! tack för att du ville vara med :-)

Mimmi&Benjy&Urax

sv: jaa jag vill ha snöö!

Himla söta bilder på teddie. Såklart ni ska tävla lydnad! =)

Quila o Tonja

Har ni fått mera snö än? Här nere längtar vi fortfarande (Eller, kanske inte alla, men jag i alla fall ;-))

Må så gott

Kram

De tre marodörerna

Is tycker inte vi om, inte snö i mängder heller. Men några centimeter hade inte skadat. Klart att det är realistiskt med en tävling! Det kommer att gå jättebra!

Doris

Vilken fin blogg du har, härliga bilder!

Hälsningar Doris

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress