Trött och busig

Såhär brukar det låta när Teddie ahr kommit in från promenad och är trött och busar lite innan han somnar. Låter det bekant? ;)

Sandra

Yes, tävlar en hel del agility. Ska vara med på mitt 4e SM i Juni :D

Nathalie

HAHA, ja det låter vääldigt bekant :D

Kelli

Haha, underbart :)



Sv: Njäe, jag gjorde rätt så fel där :/ men man lär sig av sina misstag.



Har nog letat igenom alla inställningar som finns i kameran men kan inte alls hitta hur man ändrar bländaren. Det ligger nog gömt någonstans, tack för hjälpen iallafall. :)

Kelli

Sv: Joo, sen var det inte meningen att han skulle vara där när hon fick godbiten heller :(



Systemkamera är det! En Olympus E-450 (present, bättre än ingen kamera alls så klaga borde man väl inte göra), det finns inte någon av och tv funktion på den... :/

C.J.

Haha! Vilken härlig film! Sendit stod här och vred på huvudet när hon hörde Teddie.

Stina

Men så söt!

Jenny & Kex

Hahaha, jo det där känner jag allt igen ;) Det där är början till Kex "Kex-ryck" haha ;)

Förresten, vad mörkt han lät!

Sara

Haha så himla söt han är visst känns det igen =)

Kelli

Sv: Åh, det hade jag inte tänkt på... haha... dum



S kan jag ändra i princip allt utom bländare, och i A kan allt förutom slutare ändras, så jag antar att det är motsvarigheterna till tv/av, eller? :)

hugan

:-D jo det känner jag minsann igen!!

Kelli

Vad bra, tack så mycket! Hoppas att jag inte var till för mycket besvär :D

Doghouse@soclog

sv. Tack detsamma! =)

Sofie

sv. tack detsamma! =) jätte söt hund du har :D

Anonym

Det känner vi minsann igen det där ljudet. Bus-ljud ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress