Lite gymnastik!

Kom på en liten annorlunda bakbenskontroll-övning, här gäller det att ha koll på sina ben, något som Teddie kan behöva lära sig, de har tendens till att fara lite hit och dit ibland :p

Annars så flyter det på som vanligt, snön har smält bort så får se om det blir någon vinter alls i år, våra dragplaner kanske får sättas på hyllan. Men vi skall iallafall ta och försöka oss på att börja med spårning, det borde ju vara något som skulle kunna passa Teddie perfekt!

C.J.

Roligt trick! =)

De tre marodörerna

Tack för komplimangen! Teddie är jättefin han också! Och DUKTIG! Mina är livrädda för tvättkorgen... Ungefär som husse!=)=)

Hilda

Sv: Haha, nej det är jag som har tillfälligt dåliga höfter, pga min graviditet. Inte hunden :-)

Jenny & Teddy

vilken rolig övning! ska man kanske ta o testa med min teddy..?

jag hoppas på snö i år.. har hittat en sele som jag kan ha på min hund när jag cyklar samt när han drar en kätting. så nu får snön ta och komma. :)

spårning kan nog vara nått för er, jag tycker att de är nått för alla hundar. själv så håller jag på med viltspårning ,för vi satsar på att bli ett eftersöks ekipage på skadat vilt :) fast helst så hade jag velat hålla på med bruks spår också men de får bli med nästa hund som man skaffar om XX antal år.

Elin

Vilken bra övning!

måste nog testa den med Liam, han har ingen kolla på sina bakben ;)

Elin

*koll

Sara

Tack detsamma Teddie är himla söt och väldigt duktig =)

Dannielle

Surt att du inte fick tag på någon biljett. :( Själv funderar jag på att gå på den igen.. Hur ska jag annars överleva till den 21 mars när den kommer på dvd? :P



Vad söt Teddie är första gången han ska kliva ur tvättkorgen. Rex hade aldrig gått med på det där. :P

Jenny & Teddy

Gillar din övning mycket. La upp länken på bilddagboken.se, och folk gilla den där också :)

Länkade så klart till din blogg samt de står ju i slutet av klippet ;D

Håller tummarna att snön kommer, om inte så har vi snö i januari (hoppas jag!) brukar ju vara så.

Nadja

Vilken fin blogg, och vad duktiga ni är!

Jag hinner inte kika på mycket just nu men bloggen åker upp på favoriter. :L)

Nathalie

Sv: Okej, tänkvärt :)

Elin

Sv: Hihi taaaack, veeeet ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress