Kameran är tillbaka!

Wohoo, min kamera kom hem idag! Så nu blir det mera fotografering, bloggning och filmning!

C.J.

Gött! Aldrig kul att vara kameralös! =)

Kelli

Härligt... :D

Kelli

SV: En liten valp på lite mer än 13 veckor är det :)

Rebecca

Skönt att den är tillbaka. Den översta bilden var jättefin :)

Elisabeth

Sv: Jaa jag blev jätteglad då jag såg att kvinnan i sandsund hade hundskor i pendis storlek, för endast 14€! de kostar ju uppemot 30-40€ i butik för 4skor har ja sett.. :/ Vi har provat dem på pendi en stund men de såg ut som om hon sku bryta nå ben som hon hoppa på så de blir nog att vänja med ett par skor i taget.. :P

Emilie & Tess

Ja jag har också hållit på med freestyle på skoj, men jag skulle nog inte våga tävla i det :) men htm kan jag tänka mig att testa o tävla ;)

Jennie & Exxa

Låter som en toppenidé! Be om hjälp bara, det är viktigt att selen sitter perfekt så att det inte uppstår obehag. Exxas har blivit för liten har jag märkt så jag måste också skaffa ny.

Nathalie

Hans ögonfärg är väldigt lik Pelles :)



Nästan mänskliga :))

Quila o Ronja

Så skönt!!!

Hemska tanke, att vara utan kameran ;-)

Härliga bilder :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress