I väntan på julen

Nu har den första snön kommit och temperaturen faller, julstämningen kommer krypandes och Teddie väntar med spänning! Kommer det finnas några paket åt honom under granen i år måntro?

Maini & Lene

Sötä bilder! Vi väntar fortfarande på den första snön här i Helsingfors... Ja tycker att det borde säkert finnas några paket åt Teddy under granen! :)

Tessan

Men hej hopp!!

Så kul när nya Lagottovänner tittar in:) Du Teddie var ju en sötnos utan dess like;) Tomten kommer säkert till en raring som dig!!

Nu ska jag kika runt lite här:)

Kram och voff från oss i Linköping....bara regn här en sålänge:(

Jenny & Teddy

va redan snö?? :O

Elin

Snö? Redan? :o

Lyckos er, väntar fortfarande förväntansfullt här i Stockholm.

Vill att snön ska komma så snabbt som möjligt, vill se hur Liam reagerar. ;)

Nathalie

Åh, jag längtar tills snön kommer hit!

Snygg Teddie är i sin tomteluva! :D

Lovisa

Vilka söta bilder!

Åhh jag vill också ha snö! Hos mig har inget kommit.. än :)

Terese

Gulliga bilder!

hugan

haha så urbota söt han är!

C.J.

Naaw! Vilka gulliga bilder. =)

Quila o Ronja

Men, vad kul att ni fått snö. Var i vårt avlånga land är det? Vi vill också ha snö!!!

Ojojoj, vad han väntar ;-)Så söt i luvan!

Kram

Quila o Ronja

Aha, då förstår jag! Gillar Teddie snö?

Tycker kanske att han börjar sin väntan ganska tidigt. Det blir låååångt, hihi

Kram

Sandra, Thyra & Lhine

He, he. Söta bilder :)

Elin

sv: Ända, snö. :) Natten efter jag läste inlägget hade jag en dröm att det snöade. ;) kram

Olivia

Hos mig finns det ingen snö än, hade hellre velat ha det en grått och blött. :P Söt hund också. :)

Sandra, Thyra & Lhine

Nikon D50 med ett Sigma 70-300 mm.

pshundar

svar: jaha, hah! :)

Lina

Har du tips på någon bra studentresa? Ayia Napa, Magaluf, Alanya, Sunny Beach? :)

Angelica & Bowie

Underbart söta bilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress