Vi tränar "backa"

Här kommer ett litet filmklipp ifrån när vi tränar på backandet. Behöver inte använda mig av handen nu längre tror jag, funkar bättre t.o.m nu att bara backa med honom framför mig eller vid sidan, dock lite snett blir det med backandet i position men det går ju att träna bort. Dock är det ju länge tills vi kommer behöva använda oss av något backande inom lydnaden, vi kommer väl kanske aldrig komma så långt, men kan ju alltid vara bra att lära in det ändå. Har för övrigt lagt till en länk om lydnadsklasser i Finland(på svenska) i min länklista ifall någon är intresserad :)
C.J.

I Sverige ingår backa i fotposition fr.o.m. klass 3, när man gör stegförflyttningar.

Enya

Sv;Tack detsamma!

Nathalie

Snyggt :)

Katarina, Nanna & Leia

Tack för besöket! Vilken fin lagotto du har! Kul att se hur ni tränar!

Sofia

Aww, Teddie ser alltid så lycklig ut :D



Sv: Mjo, hoppas att det hjälper bara >.<

Mathilda

Sv: Tack så mycket! Ja det är Cleo du menar :) Hon är av samma ras som dem andra, Bearded Collie. Det finns ingen korthårig variant, utan jag klipper ner henne :)

Nathalie

Sv: Jag har tänkt införskaffa mig en riktig dragsele, får bli för juklappspengarna :D

Elina

Fin blogg!

P.S Hundar

Vad söt han är! :)

hanna ♡

tack så mycket snälla du! :D

Jenny & Kex

sv; ne vi tränar utomhus! Fast vi har inomhuslokaler också och sen så baxar vi ridhus ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress