Halloj!

Snön som har kommit de senaste dagarna verkar vara här för att stanna, jippii! Så nu skall vi så fort som möjligt åka in till stan för att prova ut en passande nomesele(dragsele) och börja dragträna på hobbynivå :) Igår beställde jag också ett egendesignat halsband från minxdesign.se till Teddie, kanske det kommer lagom till julen då, en fin liten julklapp åt honom :)

Flappy - follow our way to reach the top!

Så fin han är, pojken din! :)



Sv: Ja, verkligen! :)

Nathalie

Hihi Pelle ska också få ett minx design halsband i julklapp (bland annat) :D

Sv: Ägaren ska ställa, jag tror inte mina nerver skulle hålla ;)

C.J.

Åh, va avis jag är på snön... Här kom det pyttepyttelite i förrgår, men allt är borta nu igen.

Kelli

Så sööt!

Hur gammal är han nu?

Anna

TAck desamma :)

Kelli

Sv: Aah, okej :)

Ares är 4½ månad(er?) nu, jag längtar tills han blir äldre måste jag säga... vill också dragträna :(

Kelli

Sv: Håller med! Även fast detta är andra hunden så förstår jag inte vad som finns att "ta vara på" :S



När började ni med agilityträning för Teddie förresten? :)

Kelli

Sv: Okey! Jo, han är ju så bra på det :)

matilda -15 år och rullstolsbunden-

åh så söt hund! :D

Dannielle

Nemen tack! :)



Vilka fina bilder! Önskar man hade en redig kamera hemma :( Här har snön dock smält bort redan.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress